PEKIMAGU


Ühel hommikul mõned päevad tagasi näitas kaal mulle elu rekordit-82,9 kg. Ma ei kaalu end eriti tihti. Meil tegelikult isegi ei olnud kaalu, see kingiti alles hiljuti. Muidu on kaal viimased paar aastat u 80 kg ringis püsinud.

Viimasel ajal olen end eriti lodevana tundnud. Tunnen seljapekki :D Ma ei oska seda kirjeldada hästi, aga varem seda tunnet pole olnud. Parajad sangad on tekkinud ja kõhupekk on suht rõve. Mul kogunebki enamus pekki kõhu piirkonda. 

Aasta algul ma üritasin küll alustada koduse trenniga, aga see jäi soiku. Meisterdasin isegi selle nunnu taustapildi oma nutikale, aga noh, ei mõjunud :D Tegin mõned korrad, siis jäin haigeks ja nii ta läks...

Nüüd alustan uuesti. Ja tõsiselt. Ma olen juba kolm päeva järjest trenni teinud. Muidugi olen oma võimeid üle hinnanud ja lihasvalu on ootamatult tugev. Ma ei näe tegelikult üldse hull välja, aga paha tunne on. Nõme, et ma olen end nii käest lasknud. Ma lihtsalt tunnen, et ma pean liigutama. Mind ajab täiega endast välja, et mul ei ole enam eriti võhma ja ma jõuan vaevu paar kätekõverdust teha. Öäkk!

Ma olen väga motiveeritud ja eesmärk on esialgu vähemalt 5 kg kaotada. Kui minu pikkust arvestada (u 183 cm), siis ideaalkaal peaks olema 73 kg. Siis peaks kaotama 10 kg. Alla 80 pean igal juhul saama. 77-78 oleks juba arvestatav, siis peaks peegelpildiga enam-vähem rahule jääma.

Toitumist ma eriti muuda. Mingeid magic-tablette ja toidulisandeid ja proteiinisheike ja muud huinjaad ma ei kavatsegi ostma hakata. Püüan õhtuti vähem süüa . Ma mõtlen just siis, kui alles pärast 21 töölt koju jõuan. Katsetan smuutisid keefiriga, kuhu lisan chia seemneid ja kama. Peaks käima küll.

Minu jaoks ei töötaks see absull, kui ma peaksin lihtsalt hakkama vähem sööma. Kui ma nt hommikul-lõunal normaalselt ei söö, siis ma näksin terve õhtu. See on fakt. Ma olen oma keha ja vajadusi piisavalt hästi tundma õppinud. Ma söön nagu loom, ma õgin lausa. Minu jaoks lihtsalt töötabki see, kui ma tunnen, et kõht ongi nii täis, et enam ei mahu. Ma olen niigi täiega pirtsperse oma toidu suhtes ja kui hakata mu menüüst asju eemaldama, siis see töötaks mingi kaks päeva maksimum :D Ma pean saama nautida oma toitu.

Ma ei kavatsegi loobuda suhkrust ega jahust ega rasvasest toidust ega alkost. Miks ma peaks? Tõenäoliselt läheb kaalulangetusega nii kauem aega, aga las läheb. Kus mul kiiret? Minu eesmärk ei ole end piirata, vaid teha trennist harjumus. Ma tahan end paremini tunda.

Ma tegelikult armastan trenni, aga linna kolimisega jäi mõned aastad tagasi see kõik ära. Ma käisin varem kolm korda nädalas u 7km ringe jooksmas ja pärast seda tegin natuke kätele jõutrenni ja muid harjutusi. Nüüd tahan uuesti alustada. Jooksma ma ei lähe, aga vehin kodus teleka ees. Hantlid on mul olemas ja esialgu kõva küll. Võib-olla kunagi tulevikus julgen ka päris jõusaali minna :)

Tegin selle sissekande sellepärast, et nüüd ma ei saa asja katki jätta. Lisaks mulle tundub, et paljud on suht hulluks läinud oma "fitness"-eluga. Mina ajan oma joru ja usun, et saab lihtsamini ka.

Otsisin huvi pärast kehamassi kohta ka. Kaaluabi sait soovitab mul 9 nädalaga 9 kg kaotada, siis oleksin ideaalkaalus 73,9 kg. Nii ludinal see kaal mul kindlasti ei kao, selleks peaksin kaloreid kõvasti piirama. Aga nagu ma juba ütlesin, ma keeldun nälgimast :D

25.07.16
kaal-82,9 kg
kõht-83 cm
puusad 108 cm.

6 kommentaari:

  1. Tubliii!!! Jõudu, püsivust ja edu :)

    VastaKustuta
  2. Tubli, tahaks huvipärast su nädala menüüd näha :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Menüüs erilisi muutusi ei toimu, söön täiesti tavalisi asju. Või noh, mitte päris, sest ma ei söö nii paljusid asju :D Hommikuks kohv ja võikud. Edasi vaatan, mis pähe tuleb, aga ala kartulid, muna, sea ja kanaliha, mõni lihtsam värske salat jne. Toitun paraku väga ühekülgselt :(
      Andsid tegelikult mulle hea mõtte, et pildistaks nädala toidukorrad lihtsalt üles, võib-olla endal ka siis hea analüüsida ja mingeid järeldusi teha :)

      Kustuta
  3. Nagu paljud kirjutavad, siis esimene osa tööst käib köögis ja alles teine osa jõuksis. Sageli võib suvaliselt kohalt alustatud jõutrenn keha ehmatada ja panna just kaalu koguma kui toidulauda ei muuudeta... soovitaksin sul muuta oma toiduvalik rohelisemaks(kasvatada salativalikut ja kogust ntks kartuli arvelt). Ja kuna su eesmärk paistab, et pole lihaste kasvatamine, siis julgelt suurenda kardio trenni osakaalu.. käi kasvõi pikema ringiga sihilikult töölt koju. Ka see on abiks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh nõuannete eest! Eesmärk on lihtsalt rohkem liigutada, aga teen täpselt seda, mis parajasti meeldib.

      Kustuta